Το ΟΑΚΑ «ντύνεται» με χορηγούς και… τριφύλλι!

Διαφήμιση

Οι σκέψεις και το πλάνο του εμπορικού τμήματος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός για να γίνει λίγο πιο «ελκυστική» η εικόνα του άδειου -λόγω της πανδημίας- Ολυμπιακού Σταδίου, η «ανταπόδοση» προς τους βασικούς χορηγούς της ομάδας με διαφημιστικά banners στο «τηλεοπτικό» κομμάτι των εξεδρών για να μείνουν ατόφια τα συμφωνηθέντα, χορηγικά προγράμματα και το δεύτερο concept με ένα σταθερό «κορεό» στο υπόλοιπο ΟΑΚΑ.

Διαφήμιση

Του ΚΩΣΤΑ ΓΟΥΛΗ

Κάθε οικονομική κρίση, δεν «γεννάει» -όπως λένε- μόνο ευκαιρίες, αλλά (πρέπει να) κάνει τα μυαλά όλων πιο «ευέλικτα» και ικανά να αναπροσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, για να βρουν λύσεις και πάνω απ’ όλα για να «επιβιώσουν». Η συνολική κρίση που θα φέρει η πανδημία του κορονοϊού σε κάθε κομμάτι της καθημερινότητάς μας, έχει ήδη «χτυπήσει» την… πόρτα του ελληνικού ποδοσφαίρου Και άπαντες οφείλουν να γίνουν πιο δημιουργικοί, να «στύψουν» το μυαλό τους για να (προ)ετοιμαστούν για την επόμενη μέρα.

Διαφήμιση

Στον Παναθηναϊκό, το εμπορικό τμήμα της ΠΑΕ έχει αρχίσει να κινείται με πολύ έξυπνα και προσεκτικά βήματα, προς αυτή ακριβώς την κατεύθυνση. Ανεξάρτητα από το ποια θα είναι εντέλει η «ζημιά» στα τηλεοπτικά συμβόλαια και με πόσα χρήματα θα κλείσει -κι όπου εντέλει κλείσει- το «τριφύλλι», ποιο είναι το Νο1 «θέμα» που θα συναντήσει ο προϋπολογισμός του τη νέα αγωνιστική περίοδο; Η απώλειες των εσόδων από τα εισιτήρια, δεδομένου ότι μέχρι τις αρχές του 2021 οι πόρτες των γηπέδων θα παραμείνουν κλειστές λόγω του ιού Covid-19 και ίσως όλο αυτό να τραβήξει και σε όλη τη διάρκεια της επόμενης σεζόν. Προ δύο εβδομάδων, το Trifilara.gr, είχε αναλύσει πως μόνο από το θέμα των εισιτηρίων (διαρκείας και απλών), ο Παναθηναϊκός θα χάσει (στην… καλύτερη των περιπτώσεων) περίπου 1,3 εκατ. €.

Το ζητούμενο λοιπόν, είναι πως αυτό το πολύ αρνητικό δεδομένο, μπορεί να μετατραπεί σε κάτι… διαφορετικό. Με αυτή τη σκέψη κατά νου, το εμπορικό τμήμα της «πράσινης» ΠΑΕ, σε συνεργασία με τη διοίκηση δουλεύουν και συζητούν για ένα «διαφορετικό» πλάνο, προκειμένου να «γεμίσουν» αλλιώς τις άδειες κερκίδες του Ολυμπιακού Σταδίου.

Διαφήμιση

Συγκεκριμένα, εξετάζεται το ενδεχόμενο να «ντυθεί» όλο το τηλεοπτικό κομμάτι των κερκίδων (δηλαδή το τμήμα που βρίσκεται απέναντι από τα δημοσιογραφικά) με μεγάλα «banners» και σημάνσεις των κεντρικών χορηγών. Αφενός για να γίνει λίγο πιο… ελκυστική εικόνα του άδειου γηπέδου και να «σπάσει» κάπως αυτό το «άδειο» και «ψυχρό» λευκό της… βουβής εξέδρας κι αφετέρου για να δοθεί μία μικρή «ανταπόδοση» προς τους βασικούς χορηγούς της ΠΑΕ. Οι οποίοι, μη γελιόμαστε, θα χάσουν ένα πολύ μεγάλο μέρος της προβολής τους στον κόσμο, λόγω των κεκλεισμένων των θυρών αγώνα. Και θα είναι μία κίνηση για να «καλυφθεί» με διαφορετικό τρόπο η διαφήμισή τους και μην χρειαστεί να «κοπούν» χρήματα από τα συμφωνηθέντα χορηγικά προγράμματα.

Επ’ αυτού έχουν ήδη γίνει επαφές των στελεχών του Παναθηναϊκού με εταιρίες, για να δουν το κατά πόσο θα είναι εφικτό να προλάβουν ένα τέτοιο εγχείρημα απ’ την εφετινή σεζόν (εφόσον διεξαχθούν εντέλει τα πλέι-οφ) ή θα μεταφερθεί η ιδέα για την επόμενη αγωνιστική περίοδο.

Από εκεί και πέρα, εξετάζονται κι άλλα πράγματα, εφόσον υπάρξει αντίστοιχα ενδιαφέρον από χορηγό ή χορηγούς, προκειμένου να επεκταθεί αυτό το «ντύσιμο» και στο υπόλοιπο γήπεδο. Με τη δημιουργία ενός σταθερού «κορεό» με «τριφύλλια» ή χαρτόνια, που θα καλύπτει το αχανές ΟΑΚΑ. Το ενδεχόμενο να μπουν ομοιώματα θα είναι πολύ κοστοβόρο και λογικά θα αποκλειστεί, ενώ γενικά το concept του «κορεό», είναι κάτι που θα επανεξεταστεί σε δεύτερο χρόνο από τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού…

Δεν είμαστε μια συνηθισμένη αθλητική ιστοσελίδα. Το trifilara.gr ήρθε για να καλύψει ένα τεράστιο κενό. Και θα το κάνει… Δεν θα διαβάσετε στο trifilara.gr νέα από όλες τις ομάδες. Για την ακρίβεια θα ενημερωθείτε γρήγορα και έγκυρα μονάχα για τον Παναθηναϊκό και όλα τα τμήματα του συλλόγου.