Παπαμακάριος Blog: Η πίεση και ο πάγκος έφεραν το επτά στα επτά

Διαφήμιση

 

Διαφήμιση

Η προπαίδεια του τρία συνεχίστηκε και στη Λεωφόρο κόντρα στον Αστέρα. Ο Παναθηναϊκός έκανε το επτά στα επτά, έφτασε τους 21 βαθμούς, παραμένει μόνος πρώτος και έχει αυξήσει τη διαφορά από τους διώκτες του.

Είναι στο +6 από την ΑΕΚ που είναι δεύτερη και έπονται όλοι οι υπόλοιποι. Το τριφύλλι πρόσθεσε τρεις σημαντικούς πόντους στο σακούλι του και την ίδια ώρα άφησε όλους τους άλλους να κάνουν παράπονα που παίρνει αυτό που δικαιούται εντός αγωνιστικού χώρου.

Διαφήμιση

Παιχνίδι με ιδιαιτερότητες

Το ματς με τον Αστέρα ήταν γνωστό πως θα είναι δύσκολο. Πάντα είναι ένα παιχνίδι με συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες κόντρα σε μια ομάδα που τα τελευταία χρόνια πασχίζει κάθε φορά που παίζει κόντρα στον Παναθηναϊκό για να κόψει βαθμούς. Με κάθε τρόπο, είτε με ταμπούρι στην άμυνα, είτε με σκληρό παιχνίδι, είτε και με προκλητική αντιμετώπιση από τους παίκτες και τους ανθρώπους του Αστέρα. Την Κυριακή τα έκανε και τα τρία. Το γεγονός πως οι Αρκάδες έπαιξαν μέχρι το 87’ με έντεκα παίκτες το οφείλουν μόνο στον Διαμαντόπουλο που δύο φορές έκλεισε τα μάτια σε αποβολή του Ιγκλέσιας, τόσο στο 26’ όσο και στο 44’ αλλά και στο πέναλτι όταν ο Τζουγκάνοβιτς πετάει νερό προς το μέρος του και ο ίδιος κάνει πως δεν βλέπει. Οι Αϊτόρ, Παλάσιος, Κουρμπέλης δέχτηκαν αρκετά μαρκαρίσματα, κάποια εξ αυτών στο όριο του αντιαθλητικού αλλά δεν μάσησαν.

Διαφήμιση

 

Έπαιξε όπως έπρεπε στο δεύτερο μέρος

Αντίθετα ο Παναθηναϊκός μπορεί να είχε ένα κακό πρώτο μέρος όπου δεν βρήκε διαδρόμους προς την εστία των Αρκάδων αλλά στο δεύτερο μέρος έπαιξε ακριβώς όπως θα έπρεπε κόντρα σε κλειστές άμυνες. Ανέβασε πιο ψηλά τους παίκτες του, έψαξε περισσότερο τον Χουάνκαρ αριστερά, προσπάθησε να βάλει περισσότερους παίκτες ανάμεσα στις γραμμές και κατάφερε να φτιάξει φάσεις. Να απειλήσει, να βρεθεί κοντά στο γκολ και παράλληλα πλην της φάσης του Τελικά στο 47’ να μη δεχτεί άλλη μέχρι τις καθυστερήσεις.

Βοήθησε φυσικά και ο πράσινος πάγκος καθώς και πάλι η αλλαγή του Παλάσιος με τον Βέρμπιτς και η μετατόπιση του Αϊτόρ στα δεξιά έφερε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Όπως και η χρησιμοποίηση του Βαγιαννίδη αντί του Σάντσες.
Έξτρα πίεση και από τα δεξιά, επιπλέον ανέβασμα και από εκείνη την πλευρά με συνέπεια την πίεση και το καθαρό πέναλτι που κέρδισε ο Ισπανός εξτρέμ. Μια δύσκολη φάση για τον διαιτητή αλλά ένα καταφανέστατο πέναλτι με τη χρήση του VAR. Όπως το αντίστοιχο που είχε κερδίσει πέρυσι ο Αστέρας στη Λεωφόρο και με το οποίο είχε πάρει εν τελεί τη νίκη.

 

Ο Αϊτόρ και τα αρνητικά

Ο Αϊτόρ σκόραρε, πέτυχε το όγδοο φετινό του τέρμα, για πρώτη φορά στην καριέρα του σημείωσε γκολ σε τέταρτο διαδοχικό ματς και δείχνει πως διανύει χρονιά καριέρας. Καθώς τα οκτώ γκολ που έχει πετύχει είναι η δεύτερη καλύτερη επίδοση στην έως τώρα επαγγελματική του θητεία. Δεν ήταν όμως μόνο ο Αιτόρ. Καλό παιχνίδι έκανε και ο Πέρεθ αλλά και ο Κουρμπέλης ενώ ο Χουάνκαρ ανέβηκε στο δεύτερο μέρος και ο Μπρινιόλι ήταν εκεί στη μια φάση που χρειάστηκε.

Αν υπάρχει κάτι το αρνητικό από το ματς με τον Αστέρα είναι το γεγονός πως ο Παναθηναϊκός δεν «σκότωσε» το παιχνίδι καθώς μετά το 1-0 έχασε ευκαιρίες για δεύτερο γκολ, κυρίως με τον Βέρμπιτς και στο τέλος κινδύνεψε να δεχτεί στη μοναδική καλή φάση του Αστέρα την ισοφάριση και θα κρίμα για το τριφύλλι να χύσει την καρδάρα με το γάλα. Σίγουρα όμως αυτά τα έχει διαπιστώσει και ο Γιοβάνοβιτς και θα δουλέψει με τους παίκτες του πάνω σε αυτό.

 

Το επτά στα επτά έγινε. Ο Παναθηναϊκός έβαλε τέλος σε ένα αρνητικό σερί που κρατούσε σχεδόν τρία χρόνια και πλέον κοιτάει μπροστά. Ο δρόμος να φτάσει μέχρι το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό χωρίς απώλεια βαθμών είναι ανοικτός. Και αν συμβεί αυτό τότε θα κάνουμε άλλη κουβέντα για το φετινό πρωτάθλημα και το κατά ποσό φαβορί ή μη είναι οι «πράσινοι».

Δεν είμαστε μια συνηθισμένη αθλητική ιστοσελίδα. Το trifilara.gr ήρθε για να καλύψει ένα τεράστιο κενό. Και θα το κάνει… Δεν θα διαβάσετε στο trifilara.gr νέα από όλες τις ομάδες. Για την ακρίβεια θα ενημερωθείτε γρήγορα και έγκυρα μονάχα για τον Παναθηναϊκό και όλα τα τμήματα του συλλόγου.