ΓΚΑΡΑΓΚΑΝΗΣ BLOG: Λεωφόρος, η εγκατάλειψη των… Αμπράμοβιτς

Διαφήμιση

 

Διαφήμιση

 

Η λυπηρή εικόνα της Λεωφόρου, μετά τα ακραία καιρικά φαινόμενα, και οι κύριοι υπεύθυνοι της κατάστασης.

Διαφήμιση

Αυτό που συνέβη με το σκέπαστρο των επισήμων στο «Απόστολος Νικολαΐδης» είναι απολύτως φυσιολογικό να συμβεί κάτω από τόσο ακραίες καιρικές συνθήκες. Εδώ μετατράπηκε το καλύτερο οδικό δίκτυο της πρωτεύουσας, όπου πληρώνεις να περάσεις, σε παγίδα για εκατοντάδες πολίτες. Ούτε, φυσικά, υποδηλώνει επικινδυνότητα της Λεωφόρου, ούτε πρέπει να επηρεάσει τον σχεδιασμό τον οποίο επιβάλλεται να έχουν ΠΑΕ και Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός μέχρι τον Βοτανικό (αν γίνει).

Σίγουρα πρέπει στη Λεωφόρο να ολοκληρωθούν αναλυτικές μελέτες για το που «πονάει» το γήπεδο και τι πρέπει να γίνει ώστε να παραμείνει λειτουργικό και ασφαλές. Να υπάρχουν, ενδεικτική η αναφορά, αξιοπρεπείς τουαλέτες και να μην πηγαίνουν πέρα δώθε τα μπουθ επάνω από τις 10-11 με το πρώτο αεράκι. Τα ντουβάρια δεκαετιών δεν πέφτουν με τίποτα (πλην φαινομένου περισσότερο ακραίου, όπως ο σεισμός), επομένως το «Απόστολος Νικολαΐδης» στα υπόλοιπά του είναι απολύτως ασφαλές.

Διαφήμιση

Η μεγάλη ευκαιρία που… κλώτσησαν οι πολυμετοχικοί

Όχι ότι σε άλλα που διακήρυξαν αποδείχτηκε ο λόγος τους σπαθί. Το 1,5 εκατ. ευρώ ακόμα το περιμένει ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός, ως δώρο!! Ο σύλλογος για ορισμένους αποδείχτηκε πασαρέλα ανάδειξης του προσώπου τους και τίποτα περισσότερο. Ας είχαν όλα τα χρήματα του κόσμου, που αποδεδειγμένα δεν τα είχαν (τουλάχιστον για το Τριφύλλι), χωρίς τον Παναθηναϊκό ούτε ο θυρωρός της πολυκατοικίας τους δεν θα αναγνώριζε ορισμένους πρωταγωνιστές του 2008.

Η ιστορία πρέπει να γραφτεί από τη σωστή μεριά, ώστε ο κόσμος να γνωρίζει επάνω από όλα ποιος κατέστρεψε την ομάδα του και για ποιους λόγους. Με την ελαφρότητα που διακινείται η άποψη ότι για την πτώση του στεγάστρου φταίει ο Τζίγκερ, επειδή κατασκευάστηκε επί των ημερών του, σε αντίθετο βαθμό σοβαρότητας μπορεί να ειπωθεί ως γεγονός ότι το 2008 χάθηκε η μεγάλη ευκαιρία αξιοποίησης της Λεωφόρου. Με το αναπάντητο ερώτημα να είναι γιατί αυτοί οι τόσο μεγάλοι Παναθηναϊκοί δεν ασχολήθηκαν με τη Λεωφόρο ούτε πέντε λεπτά;

Θα απαντήσει κάποιος «μα δεν χωρούσαμε στη Λεωφόρο». Σωστό, αλλά κάτσε ρε παρέα. Και ποιος σου λέει ότι θα χωράς το 2040 στη Λεωφόρο και θες να δεσμεύσεις για πάντα τον σύλλογο ακυρώνοντας τη Διπλή Ανάπλαση; Φαύλος κύκλος; Καθόλου. Ο τελευταίος που προχώρησε σε ανακατασκευή της Λεωφόρου, στις διοικήσεις από το 2000 και μετά, είναι ο Γιάννης Βαρδινογιάννης. Το στέγαστρο και άλλες βελτιωτικές εργασίες έγιναν επί των ημερών του. Σε μικρότερο, αλλά σημαντικό βαθμό, ο Γιάννης Αλαφούζος από το 2012 δεν έκρυψε την προτίμησή του στη Λεωφόρο.

Πέραν των εράνων ανακατασκευής και τα ευτράπελα που τους συνόδευσαν, ο νυν μεγαλομέτοχος ακόμα και τώρα θεωρεί ιδανική λύση στέγασης το «Απόστολος Νικολαΐδης» και τούτο, για όσους γνωρίζουν, δεν χωράει αμφιβολία. Η πιο λαοφιλής διοίκηση από το 2000 και μετά, η πλέον αποδεκτή όπως έχει (ας πούμε) καταγράψει η ιστορία ήταν η πολυμετοχικότητα. Τι έκαναν, λοιπόν, οι… Αμπράμοβιτς για το σπίτι του Παναθηναϊκού, τη Λεωφόρο του; Έκοψαν λάσπη για το ΟΑΚΑ, ώστε να έχουν περισσότερα έσοδα και δεν αφιέρωσαν ούτε πέντε λεπτά στο μεγαλόπνοο σχέδιο ανακατασκευής της ιστορικής έδρας.

Το πλάνο Βαρδινογιάννη το 2003

Όλος ο κόσμος τότε, θα ήταν μαζί τους. Θα είχε ο Παναθηναϊκός 16.000 κόσμο μέσα και 16.000 έξω σε κάθε ματς. Θα έβαζε ακόμα και λεφτά από την τσέπη του, με τους κοσμαγάπητους ηγέτες μπροστά να χτίζουν κάτι για το μέλλον της αγαπημένης του ομάδας. Αντί αυτού, τι; ΟΑΚΑ ήταν η απόφαση, διότι φυσικά εμπρός στο κέρδος και τον παρά ποιο σπίτι και ποια Λεωφόρος; Η μεγάλη ευκαιρία του Παναθηναϊκού χάθηκε το 2008 και, πραγματικά, και στο γηπεδικό σαν να τα έκανε όλα λάθος η πολυμετοχικότητα.

Οι ίδιοι που δεν ασχολήθηκαν ούτε πέντε λεπτά με τη Λεωφόρο, οι ίδιοι δικαίωσαν τους κορμοράνους και το προσωρινό ναυάγιο του Βοτανικού. Ούτε επίτηδες, θα μπορούσε να πει κάποιος καχύποπτος. Αγνοώντας ακόμα και σήμερα, ότι ένας από αυτούς που ασχολήθηκαν πιο σοβαρά με την ανακατασκευή της Λεωφόρου (δίχως να βασιστούν στις πτυχιακές φοιτητών, ούτε σε ολικό γκρέμισμα και αναδόμηση της περιοχής των Αμπελοκήπων) ήταν ο Γιάννης Βαρδινογιάννης. Ναι, αυτός που κατηγορείται σήμερα ότι φταίει για το στέγαστρο!!

Οι λεπτομέρειες του σχεδίου Τζίγκερ

Όλα αυτά, βέβαια, απαντούν στο γιατί συγκεκριμένοι (μην μπλέξει κανείς τη Θ13 στην αναφορά, διότι κρατάει μία στάση πολύ μετρημένη στο όλο θέμα) βλέπουν στον Βοτανικό τη φάτσα του Τζίγκερ. Διότι, απλώς, αλλοιώνουν την ιστορία. Δεν θα γίνει αναφορά στον αστικό μύθο για το τι ζήτησε ο τότε ισχυρός άνδρας του Παναθηναϊκού, ώστε να γίνει το γήπεδο και η κουβέντα για το γκρέμισμα πολυκατοικιών. Αρκεί ο προσανατολισμός που είχε, το όραμα που και σήμερα λείπει.

Με ανάρτηση στην ιστοσελίδα της, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός παρουσίασε το προσχέδιο του ανακατασκευασμένου γηπέδου της Λεωφόρου Αλεξάνδρας. Οι Γιάννης Βαρδινογιάννης και Άγγελος Φιλιππίδης παρουσίασαν στον τότε Υπουργό Πολιτισμού κ. Ευάγγελο Βενιζέλο την πρόταση της ΠΑΕ για ανακατασκευή δίχως την παραμικρή συνεισφορά του Δημοσίου.

Τι περιελάμβανε το πλάνο

1. Το γήπεδο θα άλλαζε φορά και θα κατασκευαζόταν κάθετα στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας. Οι δύο εστίες θα άλλαζαν κατά 90 μοίρες, με τη μία να βλέπει στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας και την άλλη προς την πλευρά που τώρα βρίσκονται τα σχολεία.
2. Η οδός Τσόχα θα έμπαινε σε διαδικασία κατάργησης, ενώ ζητήθηκε η μεταστέγαση των σχολείων της.
3. Το γήπεδο θα είχε χωρητικότητα 33.000 θεατές, με 50%+ σκεπασμένες θέσεις.
4. Όλο το κόστος θα το κάλυπτε η ΠΑΕ, η οποία ζητούσε από το κράτος την απαλλοτρίωση των γύρων χώρων.
Ποιος συμπαραστάθηκε στην τότε προσπάθεια;
Που ήταν η αγάπη για το σπίτι του Παναθηναϊκού;

Γιατί το 2008 κανείς δεν πήρε αυτό το πλάνο, αφού όλοι ήταν πιο ισχυροί από τον Αμπράμοβιτς, να το κάνει πραγματικότητα;

Δεν είμαστε μια συνηθισμένη αθλητική ιστοσελίδα. Το trifilara.gr ήρθε για να καλύψει ένα τεράστιο κενό. Και θα το κάνει… Δεν θα διαβάσετε στο trifilara.gr νέα από όλες τις ομάδες. Για την ακρίβεια θα ενημερωθείτε γρήγορα και έγκυρα μονάχα για τον Παναθηναϊκό και όλα τα τμήματα του συλλόγου.