Χάμιλτον: “Από τις δυσκολότερες νίκες μου”

firo : 28.07.2019,.Motorsport, Formel 1, Saison 2019/2020,.Grosser Preis von Deutschland, Hockenheim.Rennen, .Rennstart, Lewis HAMILTON, Mercedes AMG Petronas Motorsport, .$worldrights,Es gelten unsere AGB, einsehbar auf www.firosportphoto.de,.copyright by firo sportphoto:.Coesfelder Str. 207.D-48249 Dlmen.www.firosportphoto.de.mail@firosportphoto.de.(V o l k s b a n k B o c h u m - W i t t e n ).BLZ.: 430 601 29.Kt. Nr.: 341 117 100.Tel:Κ +49-2594-9916004.Fax:Κ+49-2594-9916005
Διαφήμιση

Ο Λιούις Χάμιλτον χαρακτήρισε τη 96 η νίκη του στη Formula 1, στο GP του Μπαχρέιν 2021, “μία από τις δυσκολότερες της καριέρας μου”, καθώς την κατέκτησε ενώ έπρεπε να διαχειριστεί ένα σετ μέσης γόμας για 27 γύρους, δηλαδή το δεύτερο μισό του αγώνα.

Διαφήμιση

Ο Χάμιλτον έκανε και τα δύο του πιτ-στοπ νωρίτερα από τη Red Bull του Φερστάπεν, για να πετύχει το undercut και να περάσει στρατηγικά τον Ολλανδό. Αυτό σημαίνει ότι μπήκε νωρίτερα για τα πιτ-στοπς του, και ειδικά για το δεύτερο, που έγινε 11 πριν το δεύτερο του Μαξ.

Για τους τελευταίους 16 από αυτούς τους γύρους ο Βρετανός είχε πολύ υποδεέστερα ελαστικά από τον Μαξ Φερστάπεν, που έβαλε το φρέσκο δεύτερο σετ σκληρής γόμας στον 40ο γύρο του αγώνα – και ο Λιούις χρειάστηκε να αμυνθεί στις επιθέσεις του Ολλανδού στους τελευταίους 5 γύρους.

Διαφήμιση

Θυμίζουμε ότι ο Φερστάπεν πέρασε τον Βρετανό τέσσερις γύρους πριν το τέλος, αλλά αναγκάστηκε να παραχωρήσει ξανά την πρώτη θέση κατ’ εντολή των αγωνοδικών, επειδή είχε βγει από τα όρια της πίστας στη στροφή 4, κατά την προσπέραση.

Τότε, ο Χάμιλτον κατάφερε να διαχειριστεί με αρτιότητα τα ελαστικά του, και να μην επιτρέψει στον Ολλανδό να γίνει ξανά απειλητικός, μέχρι την καρό σημαία. “Τι δύσκολος αγώνας. Ξέραμε, σταματώντας νωρίς στα πιτς, ότι θα ήταν δύσκολο στο τέλος, αλλά έπρεπε να καλυφθούμε από τον Μαξ”, είπε ο πρωταθλητής.

Διαφήμιση

“ΗRBR είχε εκπληκτική απόδοση όλο το τριήμερο, κι έτσι έπρεπε να κάνουμε κάτι πολύ ιδιαίτερο για να κερδίσουμε. Μετά το δεύτερο πιτ-στοπ μου, έπρεπε να βρούμε τη σωστή ισορροπία μεταξύ της ταχύτητας και της προστασίας των ελαστικών – να μην πιέζουμε πολύ, ώστε να μας μείνει λίγη γόμα για το τέλος του αγώνα.

“Ήταν δύσκολο, και ο Μαξ ήταν πάνω μου στο τέλος, αλλά καταφέραμε να τον κρατήσουμε. Ήταν ένας από τους δυσκολότερους αγώνες που είχα εδώ και κάποιο καιρό, και είμαι ευγνώμων για αυτό”.

Θυμίζουμε ότι μια μέρα νωρίτερα, μετά το τέλος των κατατακτήριων δοκιμών του Σαββάτου, ο Λιούις είχε δηλώσει ιδιαίτερα ικανοποιημένος που η υστέρηση ταχύτητας της Mercedes W12από τη RedBull RB16B,στον ένα γύρο με τη μαλακή γόμα, ήταν μόνο 0,38 δευτερόλεπτα.

Μάλιστα, ο Άγγλος είπε ότι την περίμενε διπλάσια: “Στις δοκιμές πιστεύαμε ότι θα ήμασταν 6 με 8δέκατα πίσω. Οπότε, η δουλειά που κάναμε την τελευταία εβδομάδα ήταν εντυπωσιακή”.

Παρόλα αυτά, στις συστοιχίες γύρων του αγώνα και με τις σκληρότερες γόμες, στο GP του Μπαχρέιν η W12 φάνηκε πολύ πιο ανταγωνιστική – αν όχι εξίσου γρήγορη με την RB16B. Ο Χάμιλτον εκτίμησε ότι η Mercedes είναι τουλάχιστον 2 δέκατα ταχύτερη στον αγώνα, σε σχέση με τις δοκιμές κατάταξης.

ΠΗΓΗ: SPORT24.GR

Δεν είμαστε μια συνηθισμένη αθλητική ιστοσελίδα. Το trifilara.gr ήρθε για να καλύψει ένα τεράστιο κενό. Και θα το κάνει… Δεν θα διαβάσετε στο trifilara.gr νέα από όλες τις ομάδες. Για την ακρίβεια θα ενημερωθείτε γρήγορα και έγκυρα μονάχα για τον Παναθηναϊκό και όλα τα τμήματα του συλλόγου.